Julianne Dragseth
Pressefoto
Julianne Dragseth blir team-leder i United Screens i Norge
Går fra stillingen som salgssjef i samme selskap.
Denne artikkelen er over to år gammel.
- Jeg er så glad for å kunne ta fatt på en så spennende rolle, spesielt etter å ha vært med på å etablere kontoret for snart fire år siden. United Screens har en veldig interessant posisjon på det norske markedet, hvor vi i dag jobber tett med flere av de største norske annonsørene og influencerne, sier Julianne Dragseth i en pressemelding.
Hun har arbeidet hos United Screens i snart fire år og har erfaring som Influencer Marketing og online video etter å ha gjennomført flere kampanjer fra start til slutt på det norske og nordiske reklame- og mediemarkedet.
Før hun kom til United Screens var Dragseth blant annet Brand Manager på Austmann Bryggeri.
Nå kommer hun fra stillingen som salgssjef hos United Screens i Norge.
- Vi er veldig glade over at Julianne Dragseth blir ny team lead for United Screens i Norge. Hun har inngående kunnskap om vår virksomhet og svært god innsikt i det norske influencer marketing- og mediemarkedet, sier Malte Andreasson, administrerende direktør og gründer i United Screens.