I en pressemelding melder iNord i Tromsø at de tre ble ansatt etter at avisa lyste ut to stillinger i april. De søkte da to innholdsprsodusenter, men valgte å ansette tre stykker.
– Det gjorde vi fordi vi ser at det er fart i markedet vi leverer tjenester til, og fordi vi vet at det er stor etterspørsel etter digital markedsføring og kompetanse på det, sier Camilla Solheim, innholdssjef i iNord ifølge pressemeldingen.
I pressemeldingen står det at innholdsprodsuent Morten Killingberg err tromsøværing, og kommer fra jobben som selger i Skeidar. Han er også kjent som mannen bak TIL-supporterklubben Forza Tromsø.
– Jeg gleder meg veldig til å ta del i en spennende bransje, og spennende arbeidsplass, møte kunder og hjelpe dem med å nå ut med sine budskap, sier Killingberg.
Karianne Engelien Anti er ifølge meldingen fra Valdres og er nyutdannet innen digital markedsføring.
– Jeg syns det er veldig spennende og gøy at jeg kan bidra med innhold til sterke og lokale merkevarer, og jeg er veldig glad for å ha blitt en del av iNord, sier Anti ifølge pressemeldingen.
Louise Madelene Konst Backe er oppvokst i Stockholm og Tromsø, og har en mastergrad i økonomi og administrasjon. Ifølge pressemeldingen har hun bakgrunn fra Norges sjømatråd og Troms Idrettskrets.
– Jeg ser fram til å bli en del av et kreativt og kompetent miljø, og ta fatt på spennende, varierte og utfordrende oppgaver, sier hun ifølge meldingen