Kommersiell avdeling i Nettavisen. Fra venstre: Andreas Størmer-Nilsen (Salgsdirektør), Ina Christine Kreutz Pauli (Key Account Manager), Stian Høidahl (Leder strategisk kundeutvikling)

Ina Christine Kreutz Pauli bytter ut TV 2 med Nettavisen

– Ett av Norges mest spennende mediehus å jobbe i akkurat nå, sier hun.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Ina Christine Kreutz Pauli er ansatt som ny Key Account Manager i Mediehuset Nettavisen.

Hun hentes fra tilsvarende stilling hos TV 2, og begynte i jobben 1. oktober. 

– Sammensetningen med Nettavisen som en nasjonal nyhetsaktør, Spray med annonsørinnhold og unike brukerdata gjennom Amedia sin lokale forankring, gjør dette til ett av Norges mest spennende mediehus å jobbe i akkurat nå, sier Pauli i en pressemelding.

– Det digitale reklamemarkedet er dynamisk og endrer seg raskt. Jeg ser frem til å være med å reposisjonere Nettavisen, bygge tillit til norske annonsører gjennom å levere effekt, og forankre avisens posisjon som en naturlig del av mediemiksen, fortsetter hun. 

Salgsdirektør Andreas Størmer-Nilsen sier følgende om sin nye ansettelse: 

–  Vi gikk inn i 2019 med svært ambisiøse målsettinger for vekst både i antall abonnenter, åpen trafikk og ikke minst annonseomsetning. Vi har en drivende dyktig stab som nå leverer på alle flater, og da staker vi ut mål om ytterligere vekst. Det er viktig for Nettavisen å ha de beste rådgiverne for å svare på etterspørselen i et diversifisert mediemarked. Ina har den kompetansen vi søker, sier Størmer-Nilsen.

Powered by Labrador CMS