Mona Amundsen (40) startet mandag som salgs- og markedssjef på Institutt for Journalistikk.
Tidligere har hun, blant annet, jobbet som markedssjef for Kondomeriet og Nille, opplyser IJ en melding.
- Jeg ser frem til å være en del av den solide kunnskapsorganisasjonen IJ. Ved hjelp av økt synlighet og tydelig kommunikasjon rundt våre tjenester ønsker vi at enda flere journalister skal benytte seg av kursene våre, og slik få mulighet til å heve kompetansen sin, opplyser Mona Amundsen.
Fram til ansettelsen på IJ har hun jobbet som strategisk rådgiver og kursleder for Digital Heads. På IJ får Amundsen ansvaret for markedsføringen av instituttets samlede kursportefølje.
Hun vil også jobbe med salg, spesielt av nettkursene til IJ.
- Vi er veldig, veldig glade for å få Mona med på laget. Hun tilfører oss solid kompetanse innen digital markedsføring og salg og hun vil være en nøkkelperson for oss på IJ framover. Vi gleder oss til å jobbe med henne, sier instituttleder Eivind Andrés Fjellstad.