Stine Steffensen Børke

Stine Steffensen-Børke er ny sjef for merkevare og markedsføring i Hurtigruten

Den tidligere markedssjefen i Norwegian begynner i ny jobb 1. mars.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Stine Steffensen Børke tiltrer som ny konserndirektør for merkevarebygging og markedsføring, Chief Marketing Officer (CMO) fra 1. mars. 

Det opplyser selskapet i en melding.

Steffensen Børke har omfattende internasjonal erfaring fra tilsvarende roller i Telenor, Helly Hansen og Norwegian.

- Stine er den råeste internasjonale strategiske merkevarebyggeren og markedsføreren i Norden. Når hun nå var ledig på markedet passet det ekstremt bra med våre internasjonale ambisjoner. Vi ser fram til at hun skal lede arbeidet med å fortelle historien om Hurtigruten-produktet over hele verden, sier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten i en melding.

Steffensen Børke vil lede en nyetablert funksjon som samler all kommersiell markedsføring.

- Det som skiller den globale merkevaren Hurtigruten fra de fleste andre reiselivsprodukter, er at opplevelsen er unik og en motpol til industrialisert masseturisme. Den kan ikke kopieres; den må oppleves – og forandrer livet til selskapets gjester. Jeg ser veldig fram til å formidle disse magiske øyeblikkene til et kravstort internasjonalt publikum som setter ekthet og læring foran samlebåndsturisme eller flat luksus, sier hun.

Powered by Labrador CMS