Mindshare / Egil Arntzen
Mediebyrået vokser digitalt: Jonny Svarliaunet rett fra masteroppgave til Mindshare-jobb
- Mediebyrå er den mest spennende delen av bransjen, sier byråets nye Ad Ops Manager.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Mindshare styrker sin digitalavdeling, og har ansatt Jonny Svarliaunet i en nyopprettet stilling som Ad Ops Manager.
Svarliaunet skriver for tiden på sin masteravhandling om merkeallianser på tvers av landegrenser, og jobber deltid i Mindshare til over sommeren, når han begynner på fulltid.
Skal teste, teste og teste enda mer
– Vi har som ambisjon å ligge i front av den digitale utviklingen i mediebransjen, sier Mindshare-sjef Glenn Myklebust.
– Som et fullservicebyrå jobber vi bredt, med alt fra kommunikasjonsstrategier og analyser til materiellproduksjon. Vårt digitalteam tester stadig nye formater og konsepter, og vi har behov for ytterligere ressurser på optimering og evaluering. Derfor er vi glade for å kunne ønske Jonny Svarliaunet velkommen til oss, sier Myklebust.
Vil følge hele kundereisen
Svarliaunet har studert markedsstrategi, markedsmakt og forbrukermarkedsføring.
Han søkte seg til Mindshare på grunn av et sterkt ønske om å jobbe bredt med merkevarer, og gleder seg til å få jobbe med annonsører på alle områder og gjennom hele kundereisen.
– Jeg har hatt lyst til å jobbe i mediebyrå siden jeg tok bachelor i markedskommunikasjon, sier Jonny Svarliaunet.
– For meg virker mediebyrå som den mest spennende delen av bransjen, sier han. – Her jobber man med alle sider av et brand, og får lære mye om både større og mindre merkevarer, i forskjellige markedssituasjoner.