Svein Tore Bergestuen - her på Mediekonferansen i Tønsberg høsten 2016.

Podkast

MediaPuls 130: Journalister må ikke gi seg før de får svar, mener Svein Tore Bergestuen

Og Facebook vil ta TV-markedet. Mens Snapchat sliter med farsdager og morsdager.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Lengre videoer. Mid-roll reklame. Algoritme-endringer. Egen app, og egne programmer.

Facebook satser stort på TV-markedet.

Den kjente kommunikasjonsrådgiveren, forfatteren, foredragsholderen og programlederen Svein Tore Bergestuen har klare formeninger om hva journalister bør gjøre for å styrke journalistikken i kampen mot både sosiale medier, falske nyheter og uklare politikere.

I «sosiale medier siden sist» ser vi nærmere på Twitter som la frem Q4 og 2016-resultatene. Flipboard har lansert ny og oppdatert utgave til Android og iPhone med AI og personaliseringsstøtte. Og nå kan du «endelig» lage Facebook-annonser med GIFer.

Abonner og hør på MediaPuls via SoundCloudAcastTuneIn RadioGoogle Play Music eller iTunes. Eller via RSS-feed!

Nyttige lenker:

 

Takk for at du lytter til MediaPuls

Har du forslag til temaer og saker vi bør ta opp i MediaPuls, så kan du komme med de via vår åpne sendedisposisjon på bit.ly/MediaInnspill.

Du finner Hans-Petter og Marius på HansPetter.info og Helt.Digital. Vi hadde satt veldig stor pris på om du vil abonnere og rate oss på iTunes. Alle episoder legges ut fortløpende med lenker til alt vi har snakket om på Mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS