Her vert TV 2-kommentator nytta i kommersielt samarbeid: – Uryddig, meiner ekspert
– Eg tykkjer ikkje dette er innanfor, ikkje eingong på streken, seier Sven Egil Omdal til Medier24. – Me er veldig tydelege i merkinga, svarar TV 2.
Torsdag la TV 2 Sporten, i betalt partnarskap med Obs, ut ein video kor dei gir deg sjansen til å vinne billettar til kampen mellom Manchester United og Kristiansund i juli. I hovudrolla er TV 2-kommentator Marius Skjelbæk.
Videoen er tydeleg merka i teksten, med logo dei første sju og siste to sekundane, og ved at Skjelbæk seier «dette er sponsa av OBS» på slutten.
Presseveteran Sven Egil Omdal, som har fartstid som redaktør, leiar av Pressens Faglige Utvalg og Norsk Journalistlag, er nådelaus – og meiner innslaget bryt med god presseskikk.
Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd
Kjøp
Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-
Kjøp