Ferske rekneskapstal viser at Amedia-eigde Haugesunds Avis svekkja resultat før skatt frå 27,5 millionar kroner i 2017 til 18,8 millionar kroner i 2018.
Avisa opplevde ein liten nedgang i annonseinntekter frå 58,7 millionar kroner i 2017 til 57,7 millionar kroner i fjor. Opplagsinntektene gjekk opp frå 66,9 millionar kroner til 67,6 millionar kroner, kan ein lese i rekneskapen.
Abonnementsvekst
– Alt i alt eit veldig bra år, både marknadsmessig og lesarmessig. Ein har alltids utfordringar, men me er godt nøgd. Folk jobbar beinhardt og oppnår gode resultat, seier ansvarleg redaktør i Haugesunds Avis, Einar Tho, til Medier24.
Haugesunds Avis
2018
2017
Endring
Omsetning
127,6 mill.
130,7 mill.
-2.4%
Driftsresultat
18,4 mill.
27,1 mill.
-32.0%
Resultat før skatt
18,8 mill.
27,5 mill.
-31.6%
Driftsmargin
14.5 %
20.7 %
-30.3%
Trass resultatnedgangen er Tho nøgd.
– Resultatet er framleis veldig bra, seier han.
– Me hadde såpass bra vekst i brukarinntekter at ein kunne tilsetje litt folk. Det set me pris på. Me satsar mellom anna på Karmøy, og det er motivert av gode resultat. Det er fleire og fleire abonnentar som les oss digitalt, seier han.
– Godt resultat
Administrerande direktør i avisa, Øystein Vormestrand, forklarar resultatnedgangen slik:
– Hovudforklaringa til endringa er endra rekneskapsmessig handtering av framtidige legeforpliktingar, seier han.
– Mediehuset Haugesunds Avis leverte eit godt resultat i fjor. Abonnementsinntektene veks, og det er særleg innan digitale abonnement veksten kjem. Samstundes held papiravisa god stand. I tillegg vert e-avisa, som er ei digital utgåve av papiravisa, lese av stadig fleire, slik at det redigerte papirproduktet stadig er veldig populært, seier Vormestrand.
Internasjonal konkurranse
Han peiker vidare på at annonsemarknaden stadig dreier mot digitale flater, og at hovudkonkurransen kjem frå USA.
– Konkurransen mot dei internasjonale aktørane i Facebook, Google og andre er stor, seier han.
Idet første halvår er passert av 2019 kan avisa skilte med auka satsing i nabokommunen Karmøy og intensivert jakt på annonsekroner.
– I 2019 har me satsa med endå fleire redaksjonelle ressursar, særleg i vår største kommune, Karmøy. Me tar òg stadig i bruk nye verktøy på annonsesida som gjer at me i endå større grad skal kunne nå ut med eit breiare og betre produktspekter. Dette er naudsynt for å møte konkurransen i marknaden. Det viser at me satsar, og har fokus på å leve opp til forventningane våre abonnentar og annonsørar har til Haugesunds Avis, seier Vormestrand.