AD Yasmine Melbye Gonzales (til venstre), strategisk rådgiver Hilde Sander Meling og byråleder Jeanette Galtung Døsvig i Redink samt fotograf/regissør Lars Doksæter fra Screen Story er blant teamet som skal jobbe med reklamebyråtjenester for byutviklingsprogrammet Dokken.

Redink vant prestisjeprosjekt i Bergen: – Ydmyke og stolte

Slo ut seks andre byråer.

Denne artikkelen er over to år gammel.

I en pressemelding opplyser Redink om at de nå har kapret Dokken som kunde.

Byråleder Jeanette Galtung Døsvig er veldig fornøyd med å kunne legge til Byrådsavdelingen for klima, miljø og byutvikling i Bergen kommune på kundelisten.

– Vi er ydmyke, stolte og glade over å ha vunnet rammeavtalen for reklamebyråtjenester til det prestisjetunge byutviklingsprogrammet for Dokken, sier Galtung Døsvig.

Redink vant sammen med morselskapet HyperRedink og filmproduksjonsselskapet Screen Story.

Kommunikasjonsbyrået er allerede i gang med sine første oppdrag

Spennende oppgave

– Bergensere og tilflyttere ønsker alle å mene noe om området som skal forvandles fra godshavn til en splitter ny, fremtidsrettet nullutslipps-bydel. Med beliggenhet mellom Marineholmen, Møhlenpris, Nøstet og sentrum, med kanskje byens flotteste sjøutsikt, er det store forventninger til omformingen av området. Vi ser frem til å være med å gjøre det pågående arbeidet med utviklingen av Dokken tydelig og tilgjengelig, sier Galtung Døsvig.

Programleder for utviklingsprogrammet for Dokken, Laura Ve, forteller at byrået gjennom sin besvarelse oppnådde høyest samlet score på kompetanse, erfaring og løsningsbeskrivelsen. Redink kjempet sammen med seks andre byråer.

– Teamet som skal jobbe med oss har svært relevant erfaring når det gjelder samfunnsutviklingsperspektivet i oppdraget og vil innfri våre behov på en svært god måte, sier Laura Ve som legger til at Redink viser en svært god forståelse av oppgaven.

Fem år i Bergen

Redink etablerte seg i Bergen for fem år siden og har i løpet av disse årene opparbeidet seg en kundeliste med blant annet aktører som Lerøy Seafood, Austevoll Seafood, Helse Bergen, Takeda, Museum Vest, Myrkdalen og Visit Voss som kunder.

– Vi har vært heldige og legger bak oss et bunnsolid år med nye kunder, rekordomsetning og ansettelser, sier Galtung Døsvig. Siden pandemien førte til delvis nedstenging av samfunnet i mars, har Redink fått flere nye kunder og ansatt fire nye medarbeidere.

Dermed teller byråer totalt 10 ansatte ved kontoret på Torgallmenningen.

Powered by Labrador CMS