MediaPuls episode 93: Vi ser nærmere på mediehusene som har tatt det digitale spranget

PODKAST: Hva kjennetegner dem som lykkes? Det blir også nytt fra sosiale medier, og hvilke nyheter som engasjerte oss mest.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I episode 93 ser vi nærmere på mediehus som har tatt det digitale spranget. Mediehus som kutter i papiravisen, reduserer frekvens, og som satser mer eller mindre alt av ressurser på digitale plattformer.

I tillegg har det også dukket opp flere spennende heldigitale satsninger som gir veldig gode brukerinntekter. Både i Norge, Norden og verden forøvrig.

Norske Storyboard holder oversikt over hvilke saker i mediene og blant bloggere som engasjerer oss mest. Nå som september er historie, ser vi tilbake på måneden som gikk, på hvilke saker som engasjerte oss mest – og på hvilke type saker dette var.

I spalten «sosiale medier siden sist» tar vi nærmere kikk på skepsisen til reklame i sosiale medier, i tillegg til en av ukens kanskje store Facebook-nyheter;

Facebook at Work nå vil rulles ut til «alle» 10. oktober.

Hør på MediaPuls via 

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/286204218" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS