PR-operatørene nominert til tre priser i Digital Communication Award

Med oppdrag for Flytoget, Helly Hansen og Expedia.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

PR-operatørene opplyser i en pressemelding tirsdag at selskapet er nominert i tre kategorier i Digital Communicaton Award, som går av stabelen 25. september i Berlin.

Kampanjene som er nominert er; «The Dare» for Helly Hansen, «The Frontier Woman» for Expedia og «Hjem til jul» for Flytoget.

Burson-Marsteller er også nominert for årets kampanje for LDO, opplyser PR-operatørene.

– Det er ekstra stas å bli nominert i en konkurranse som Digital Communication Awards. Det, sammen med nominasjoner i tradisjonelle prisutdelinger, viser at vi evner å tenke på tvers av plattformer og lage en god miks av tradisjonell og digital PR for våre kunder, forteller Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene, i meldingen.

Ifølge PR-operatørene har Digital Communcation Awards som formål å løfte frem innovative og effektive kampanjer som hovedsakelig baserer seg på digitale virkemidler.

Kategoriene PR-operatørene er nominert i er; Organisasjon med Expedia, beste produktkampanje med Helly Hansen og beste employer branding med Flytoget.

Powered by Labrador CMS