Gregor Falkner, marknadssjef Dag og Tid.
DAG OG TID
Dag og Tid lanserer lydavis
Vil gjere utvalde tekstar frå avisa tilgjengelege som lydartiklar.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Dei første artiklane vert tilgjengelege allereie måndag, skriv avisa i ei pressemelding.
– Det handlar om å gje eit betre digitalt tilbod til lesarane våre, seier Gregor Falkner, marknadssjef i Dag og Tid.
– Ein kan lytte til lydavisa medan ein lagar mat, køyrer bil eller er på treningssenteret. Det er òg eit godt alternativ for svaksynte og andre som slit med å lese papiravisa, seier han.
For å gje lydartikkelen eit personleg preg, er det i hovudsak journalistane og skribentane som sjølv les inn artiklane.´
– Vi skal òg bruke profesjonelle innlesarar, seier Falkner.
Han har stor tru på lydavisa.
– Trenden syner at etterspurnaden aukar når det gjeld lydbøker og podkastar, legg han til.