Gregor Falkner til Dag og Tid.

Dag og Tid girer opp i jakten på nye abonnenter. Ansetter Gregor Falkner som markedsansvarlig

- Avisa er bedre enn opplaget tilsier, sier Falkner.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Gregor Falkner er ansatt som markedsansvarlig i Dag og Tid, melder avisa tirsdag. 

Han har tidligere utviklet digitale kampanjer for ukesavisa, sist som konsulent gjennom Implement Consulting Group

- Etter fleire år med nøktern marknadsføring satsar Dag og Tid på å auke opplagstalet endå meir. Gregor Falkner tek over ansvaret for all annonsering og marknadsføring av avisa, heter det i meldingen. 

Den nye markedsansvarlige sier selv om jobben han går til: 

- Jeg kommer selv fra en tysk journalistfamilie. Aviser som Die Zeit, Der Spiegel og Frankfurter Allgemeine Zeitung har vært en del av oppveksten min. Derfor er jeg spesielt glad for å kunne hjelpe en kvalitetsavis som Dag og Tid, som vant Fritt Ord-prisen i fjor, med å øke opplaget. 

- Avisa er bedre enn antall lesere tilsier, og jeg ser et stort potensial. Dette blir gøy, sier Falkner. 

Powered by Labrador CMS