MediaPuls episode 64: «Rema 1000 skal bli et eget mediehus». Hva vil det si?

PODKAST: Vi snakker med kommunikasjonsdirektør Mette Fossum Beyer om planene - og om content marketing. Lucas Weldeghebriel kommer også på besøk.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Innhold, innholdsmarkedsføring og Native Advertising. Hva er hva, og hva bør bedrifter satse på?

Mette Fossum Beyer er kommunikasjonsdirektør i REMA 1000, og kommer fra en av landets største annonsører. Nå varsler de at de vil bli et eget mediehus, og flytte mer av markedsmidlene over i egne kanaler, samt Facebook og Google.

MediaPuls tok praten med Mette for å høre mer om deres planer.

I tillegg har vi fått besøk av Lucas Weldeghebriel. Han har over 14 års bakgrunn fra VG og Aftenposten, hvor han har jobbet med journalistikk og digital produktutvikling.

I dag er Lucas gründer av nettavisen Shifter.no, og partner og senior innholdsrådgiver i innholdsprodusent-selskapet CloudMedia, som har kunder som VG, Lilleborg, Statnett, Atea og Scandic på samvittigheten.

Hør på MediaPuls via 

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/266507032" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS