Dette teamet er godt i gang med arbeidet med Nettavisens nye merkevareplattform. F.v. Bjørnar Skogheim, Gunnar Stavrum, Malin Lauritzen, Andreas Størmer-Nilsen, Stian Høidahl, Magdalena Kamøy, Bjørnar Thorsen, Markus Eckbo Endresen, Linn Engesvik og Marianne Brenk Knutsen.
Dette teamet er godt i gang med arbeidet med Nettavisens nye merkevareplattform. F.v. Bjørnar Skogheim, Gunnar Stavrum, Malin Lauritzen, Andreas Størmer-Nilsen, Stian Høidahl, Magdalena Kamøy, Bjørnar Thorsen, Markus Eckbo Endresen, Linn Engesvik og Marianne Brenk Knutsen.

Trigger skal lage ny merkevare­plattform for Nettavisen

Skal bli medienorges tydeligste utfordrer.

Publisert

– Nettavisen er et miljø med store ambisjoner og matchende attitude. Vi er veldig motiverte for å bli med dem på reisen fremover, sier Siri Røhr-Staff, strategisk rådgiver i Trigger i en pressemelding.

Byrået ble valgt etter en prosess fasilitert av Byråvalg, som begynte med intervju med seks byråer, hvorav tre gikk videre til å holde en workshop med teamet fra Nettavisen.

– Trigger var godt forberedt og utfordret oss på flere områder. Vi opplever Trigger som strategisk sterke, samtidig som de har en overbevisende forretningsmessig forståelse for vår bransje. I kombinasjon med et sterkt kreativt team mener vi de vil bli gode rådgivere for oss, sier Andreas Størmer-Nilsen, salgs- og markedsdirektør i Nettavisen

Gjennom både møter og workshop ble han og kollegaene kjent med teamet fra Trigger og fikk innblikk i hvordan de jobber. Det er også poenget med prosessen, forklarer Knud Fahrendorff, daglig leder i Byråvalg i pressemeldingen.

Arbeidet med ny merkevareplattform er nå godt i gang.

– Nettavisen er originalen og har vært en pioner som nettavis i over 25 år. Med Triggers hjelp skal vi glede, underholde og ergre enda flere i årene fremover, sier ansvarlig redaktør Gunnar Stavrum.

Powered by Labrador CMS