- Vi i Villa tilbyr Norges største plattform for å nå ut til en målgruppe med rendyrket interesse for bolig. Derfor var valget enkelt da jeg fikk mulighet til å knytte meg opp mot denne etablerte merkevaren, sier Rune Haraldsen i en melding fra magasinforlaget Bonnier Media.
Vi i Villa har vært i Norge siden år 2000. Magasinet har ifølge Bonnier solide 792.000 lesere, mens viivilla.no er blant landets største nettsider for bolig, hus og hage.
Haraldsen driver til daglig egen håndverkerpraksis, men er også kjent fra TV-programmene Eventyrlig Oppussing på TV3 og Norske Rotehjem på TVNorge.
- Jeg synes video er et veldig spennende format, og gleder meg til å lage relevant og godt innhold for både lesere og annonsører som Vi i Villas nye «handyman», sier Haraldsen.
Bonnier Media har i flere år satset på influencere innen mote, skjønnhet og livsstil, og representerer profiler som Eirin Kristiansen, Anniken Jørgensen og Annette Haga. Nå skal selskapet også satse på boligsegmentet.
- Det er spennende å ta Bonniers influencersatsing til nye bransjer og segmenter. Å knytte en influencer opp mot en etablert merkevare som Vi i Villa er nyskapende i sitt felt og lar oss skape effektive kampanjer for våre samarbeidspartnere, sier Susanne Kjellhov, Head of Influencer i Bonnier Media.
- Rune har også en veldig god formidlingsevne på video, og har fått en engasjert følgerskare i sine kanaler ved å publisere nyttig innhold i form av videoer, sier Kjellhov.