Innovasjon Norge valgt TRY Råd som nytt kommunikasjonsbyrå. Her med Bård Hammervold i TRY Råd og kommunikasjonsdirektør Kristin Welle-Strand i Innovasjon Norge.

TRY Råd skal jobbe med Innovasjon Norge

– Å få lov til å bidra til dette samfunnsoppdraget er en oppgave vi har stor respekt for, sier Bård Hammervold i TRY Råd.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

TRY Råd blir Innovasjon Norges byrå fremover, opplyses det om i en pressemelding.

Kommunikasjonsdirektør Kristin Welle-Strand forteller at de syntes TRY Råd har «relevant» og «spennende» kompetanse.

– De ligger langt framme i ulike kommunikasjonsformer og kanaler, og vi opplever at de kobler samfunns- og markedskommunikasjon på en innovativ og effektiv måte. Dette er viktig for oss for å nå ut til enda større del av norsk næringsliv og for å være en relevant partner i deres innovasjons- og omstillingsprosesser, sier Welle-Strand.

Rådgiver og partner Bård Hammervold i TRY Råd gleder seg over samarbeidet.

- Det har vært en lang prosess, og konkurransen har vært beintøff. Innovasjon Norge har hele tiden vært veldig flinke til å gi gode løypemeldinger, og det har vært ekstremt motiverende å vite at vi har kjempet for å få tillit hos en av de aller mest spennende oppdragsgiverne i Norge, sier Hammervold og fortsetter:

– Å få lov til å bidra til dette samfunnsoppdraget er en oppgave vi har stor respekt for og gleder oss enormt til, sier Hammervold.

Innovasjon Norges viktigste oppgave er å sørge for nyskaping i næringslivet og legge til rette for utvikling av konkurransedyktige norske bedrifter, i tillegg til å profilere Norge som reisemål i utlandet. 

Denne anbudskonkurransen har pågått siden januar i år. 

Powered by Labrador CMS