En teknisk svikt førte til en komisk tabbe hos Romerikes Blad. Nyhetssjef Jon Theodor Hauger-Dalsgard tar episoden med godt humør.
En teknisk svikt førte til en komisk tabbe hos Romerikes Blad. Nyhetssjef Jon Theodor Hauger-Dalsgard tar episoden med godt humør.

Romerikes Blad skulle bruke bilde av skolebarn - det gikk ikke som planlagt

Den komiske tabben har fått mye oppmerksomhet på sosiale medier.

Publisert

Tirsdag kunne man lese et innlegg med tittelen  «SFO burde vært gratis for alle førsteklassinger» i Romerikes Blad.

Innlegget var skrevet av Arbeiderpartiets stortingsrepresentant Tuva Moflag og skulle ha vært illustrert med bilde av hennes to seks år gamle barn.

I stedet havnet bildet av to lokale Frp-politikere som toppbilde for saken, sammen med Moflags opprinnelige bildetekst.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS