Nye direktører i den nye fellesenheten for Schibsteds regionaviser
Disse tre får nye jobber i Schibsted Norge Abonnementsmediehus.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Schibsted Norge Abonnementsmediehus er den nye kommersielle fellesenheten for Schibsted Norges abonnementsbaserte merkevarer, det vil si Aftenposten, Bergens Tidende, Fædrelandsvennen og Stavanger Aftenblad.
Kommersiell direktør Tor Jacobsen er øverste leder og arbeider nå med rekruttering av sine nærmeste ledere.
Mandag kan han melde om tre nye rekrutteringer:
- Karl Vestli (46) er ansatt som direktør for Brukermarked i Schibsted Norge Abonnementsmediehus. Han kommer fra stillingen som direktør for Schibsted Norge Lesermarked. Han får ansvar for en portefølje på om lag 1,5 milliarder kroner.
- Bård Skaar Viken (31) er ansatt som direktør for Digitale Brukerinntekter i Schibsted Norge Abonnementsmediehus. Han er i dag produktdirektør i Stavanger Aftenblad og er tidligere trainee i Schibsted.
- Martine Torp Lund (30) er ansatt som ny direktør for Prosjekt, Strategi og Digitalisering. Martine kommer fra stillingen som produktsjef i Aftenposten, og har tidligere jobbet blant annet i Finn, Schibsted Norge og vært Schibsted management trainee.