Torsdag formiddag handles Schibsteds A-aksje på Oslo børs for 204 kroner, et nivå aksjen ikke har sett på flere år.
Og milevis unna toppnivået på hele 324 kroner for ett år siden, i november 2015.
Når vi tar med verdien for B-aksjen, som i dag handles for 193 kroner, har verdien av selskapet falt med hele 27 milliarder kroner fra november 2015 til i dag.
På det meste utgjorde selskapet en teoretisk markedsverdi på over 72 milliarder kroner - i dag er børsverdien av konsernet «bare» 45 milliarder kroner.
Teknologi- og mediekonsernet har lenge slitt med fallende lønnsomhet i tradisjonelle mediehus.
Samtidig er konkurransen på rubrikkmarkedene blitt hardere, og enkelte av markedene har varslet om lavere vekst.
Noen koblet også det nylige fallet til Facebooks lansering av enkle rubrikkannonser gjennom Marketplace.
Flere meglerhus har den siste tida kraftig justert sine kursmål for Schibsted. Hegnar.no melder torsdag at Citi har nedjustert sitt kursmål fra 270 til 230 kroner.
Tror fortsatt på Schibsted som langsiktig investering
Men det er fortsatt tro i markedet på selskapet som en langsiktig investering.
- Vi har en anbefaling på kjøp i Schibsted, for langsiktige investorer, sier analytiker Henriette Trondsen i meglerhuset Arctic Securities til Medier24 torsdag.
På kort sikt spår hun likevel svakere estimater og resultater for 3. kvartal, men tror på rubrikkmarkedene for 2017. Og særlig på franske Leboncoin:
- Vi tror det vil motsvare lavere vekst i Spania, sier Trondsen.
Arctic Securities ser foreløpig heller ikke for seg Facebook Marketplace som noen dominerende konkurrent for Schibsteds etablerte, «premium» rubrikkmarkeder på medium sikt.
Meglerhuset tror den nye funksjonen i større grad kan utfordre enklere løsninger, salgsapper og helmobile startups - som Wallapop eller Schibsteds egen Shpock.
Schibsted ASA legger forøvrig fram sine resultater for 3. kvartal fredag 4. november.