Apeland styrker laget med to erfarne journalister og rådgivere

Steffen Aagedal og Tor Hernan Floor til kommunikasjonshuset.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Apeland styrker laget med Steffen Aagedal og Tor Hernan Floor som nye rådgivere.

- Med bred erfaring fra blant annet journalistikk, digital kommunikasjon og kulturliv går de rett inn som sterke ressurser i kundearbeidet, skriver byrået om de to nye hodene.

– Vi gleder oss over å ha Steffen og Tor med på laget. Deres brede erfaring og kompetanse er en ressurs for kundene i arbeidet med å skape, forme og fortelle historier som forandrer – i alle kanaler, sier adm. direktør Ole Christian Apeland.

Erfaring fra journalistikk og politikk

Steffen Aagedal (42) har tidligere jobbet som journalist i blant annet Dagens Næringsliv, NRK Kulturnytt og Dagbladet.

Han har erfaring med mediehåndtering og krisekommunikasjon, blant annet fra Justis- og beredskapsdepartementet der han jobbet under terrorangrepet 22. juli. Den siste tiden har Steffen jobbet med lanseringen av kultur- og innovasjonshuset Sentralen.

– Jeg har hatt mange ulike roller innen medier og kommunikasjon, og synes det er spennende å komme over på byråsiden. Jeg gleder meg til å dele av mine erfaringer og kunnskap – og gi gode råd videre til Apelands kunder, sier Steffen.

Ekspert på digitale og sosiale kanaler

Tor Hernan Floor (34) har nærmere 10 års journalistisk erfaring fra ulike magasiner og nettsteder, spesielt innenfor kultur og utdanning. De siste årene har han jobbet som rådgiver i Kulturmeglerne, der mediekontakt, digitale og sosiale kanaler har vært en viktig del av arbeidet.

– Jeg er knallfornøyd med å begynne i Apeland, som har lang fartstid og høy kred i det norske kommunikasjonsmiljøet. Jeg følger tett med på utviklingen i digitale og sosiale kanaler, og gleder meg til å hjelpe kundene med å navigere trygt i et stadig mer uoversiktlig landskap, sier Tor.

  

Powered by Labrador CMS