Per Håkon Fasting i Schibsted Media.
Foto: Schibsted
Per Håkon Fasting får ny rolle i Schibsted Media
I tillegg til sin egen jobb får Per Håkon Fasting sjefsansvaret for produkt- og abonnement i Schibsted Media, skriver Kampanje.
Sjef for annonsesalg i Schibsted Media, Per Håkon Fasting, går inn i det han beskriver overfor Kampanje som en midlertidig stilling.
Han tar nå også i tillegg over rollen som konserndirektør for produkt- og abonnement etter Tor Jacobsen, som sluttet etter 15 år i konsernet i september.
– Schibsted Media skal i tiden fremover vil vurdere hvordan selskapet best skal organisere produkt- og abonnementsområdet, og om det finnes samspill mellom forretningsmodellene, sier Fasting til Kampanje.
Ifølge Fasting har Schibsted ingen planer per nå om å se etter en etterfølger til Jacobsen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no