Per Håkon Fasting i Schibsted Media, sammen med Veslemøy Tvedt Fredriksen i Hjem.no.

Schibsted Media inngår avtale med Finn-konkurrent

Schibsted Media og boligmarkedsplassen Hjem.no inngår en ny samarbeidsavtale om boligannonser..

Publisert Sist oppdatert

Avtalen etablerer et strategisk og taktisk samarbeid, der boligannonser i Schibsteds aviser vil kunne rutes til Hjem.no.

Boligmarkedaktøren ble lansert i fjor, og har tatt opp konkurransen med blant andre Finn.no - som tidligere var en del av Schibsted-konsernet før splitten av selskapet.

– Boligstoff og boligannonser er populært blant våre brukere, og vi er glade for å ha fått på plass et samarbeid med en markedsplass som både ser bra ut og som bruker moderne teknologi med nyutviklede tjenester, sier Per Håkon Fasting, konserndirektør for annonse og brukerbetaling i Schibsted Media i en pressemelding.

Han opplyser at de nå lanserer nye boligsider og nye boligannonseprodukter under produktporteføljen SIKT. Disse produktene vil ifølge Fasting være en viktig del av samarbeidet med Hjem.no.

Samarbeidet trer i kraft i løpet av mars.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no

Powered by Labrador CMS