Nå satser Norges beste byrå for lokal tilpasset innholds­markedsføring på Vest­landet

Brenner du for den gode historien som beveger, engasjerer og endrer adferd? Vi er på jakt etter en kommersiell innholdsprodusent i Bergen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Spray er et kommersielt innholdsbyrå med ansvar for innholdsmarkedsføring i Amedia og Nettavisen. På grunn av økt etterspørsel, søker vi nå engasjerte medarbeidere som vil være med og styrke vår posisjon som Norges beste byrå for lokalt tilpasset kommersielt innhold.

Amedias 64 aviser har en unik posisjon i sine områder. Det gir et fantastisk utgangspunkt for å fortelle engasjerende, nære og kommersielle historier for både lokale og nasjonale kunder.

- Nå er vi på jakt etter en suveren historieforteller som samtidig har full kontroll på den journalistiske verktøykassa. Du kjenner Bergen som din egen bukselomme, men har også inngående kjennskap til hele Amedias region Vest, det vil si Hordaland, Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal, sier Danny J. Pellicer, kommersiell innholdssjef i Spray.

Søk på stillingen her.

Amedias titler i denne regionen er Bergensavisen, Hardanger Folkeblad, Avis Nordhordland, Kvinnheringen, Firda, Firdaposten og Tidens Krav.

1000

- Det skjer så mye spennende i vår region, og næringslivet etterspør andre produkter enn bare tradisjonelle annonser. Vi har svært gode resultater med innholdsmarkedsføring, og det skal vi satse tungt på framover.

ROGER MYHR, SALGSSJEF I BERGENSAVISEN

Du har stor respekt for klassisk lokalavis-journalistikk, og elsker kraften i en godt fortalt historie med ekte, levende mennesker. Du tenker som en journalist, men elsker markedsføring. Du kjenner på en genuin glede når dine historier gir resultater for kundene.

Interessert? Her kan du søke på stillingen

- Vi er ute etter noen som er uredd og som ikke er av typen som sitter rolig og venter på instrukser. Du er innstilt på å løfte vår satsing på innholdsmarkedsføring på Vestlandet til nye høyder, sier Pellicer.

Arbeidsoppgaver:

Vi er på jakt etter en selvstendig person som også fungerer godt i samarbeid med andre - både under produksjon og i møte med kunder. Du tenker som en journalist, men elsker markedsføring.

DANNY J. PELLICER, KOMMERSIELL INNHOLDSSJEF I SPRAY

  • Produsere kommersielt innhold. Det er viktig å beherske den klassiske avisartikkelen med tekst og foto, men vi er også interessert i personer med videokompetanse.
  • Utvikle konsepter og innholdsmarkedsføringskampanjer for kunder
  • Gjennomføre og publisere innholdsmarkedsføring i Amedias kanaler
  • Delta i kundemøter med Amedias kunderådgivere
  • Samarbeide med vårt nasjonale nettverk av innholdsprodusenter
  • Noe reising må påregnes i Amedias region Vest

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Redaksjonell erfaring fra mediehus
  • Relevant utdanning innenfor journalistikk og/eller markedsføring
  • Du er en klassisk historieforteller som lett ser den gode saken
  • Du er kreativ, men har også stor gjennomføringskraft
  • Meget god skriftlig
  • Trenger ikke være fotograf, men ønskelig om du har kompetanse på foto og video
  • Kompetanse på moderne markedsføring
  • Det er en fordel om du behersker nynorsk

Personlige egenskaper:

  • Høyt arbeidstempo
  • Kreativ
  • Konkurransemenneske
  • Trives med å jobbe i team
  • Sosial og omgjengelig
Powered by Labrador CMS