Bloggar og forfattar Anniken Jørgensen (22) omsette i fjor for 2,8 millionar kroner, og fekk eit resultat før skatt på 919.000 kroner, viser årsrekneskapen til Annijor AS. Det gir ein driftsmargin på 43 prosent.
Jørgensen hadde ei lønn på 1,1 millionar kroner, og betalte i tillegg ut 800.000 kroner i utbytte til seg sjølv, som einaste aksjonær i selskapet.
Bloggaren ynskjer ikkje å kommentere saka, men Susanne Kjellhov, sjef for influensernettverket til Kontent, kommenterer resultatet slik:
– Me er stolte over det fantastiske året Anniken har lagt bak seg. Det har vore eit stort år med masse aktivitet. I tillegg til bokutgiving og eigen kleskolleksjon, har Anniken hatt fleire store kommersielle samarbeid.
På hausten i fjor lanserte den populære bloggaren boka «Bare en natt til», som var ei personleg forteljing om kjærleikssorg og andre personlege tema. Boka vart nummer to på Bokhandlerforeningen si bestseljarliste frå september i fjor, men fekk blanda mottaking av kritikarkorpset.
Boka vart mellom anna kraftig kritisert for å ha utlevert ekskjærasten Mikkel Christiansen frå DJ-duoen Broiler. Det heile resulterte i at boka måtte endrast etter at ein av dei omtalte attrådde boka tilbakekalla.
«Boka er høyt verdsatt»
Forleggar Alexander Elgurén i Panta Forlag ynskjer ikkje å oppgi kva royalty-avtale Jørgensen har med forlaget, eller kor mange eksemplar boka har selt. Han skriv følgjande i ein e-post til Medier24:
«Vi kommenterer aldri slike økonomiske spørsmål, men kan generelt si at ‘Bare en natt til’ – en utrolig gripende bok om en besettende kjærlighet skrevet av en talentfull ung forfatter – var, ifølge Bokhandlerforeningen, på topp 3 av nye norske faktabestselgere i fjor, og det taler jo for seg selv – boken er høyt verdsatt også av voksne lesere, som i boken får nærmest et vindu inn i tenåringens indre verden.»
Jørgensen er ein del av Kontent sitt bloggnettverk, kor Stian Johansen er største eigar med 60 prosent av aksjane. Anette Grasmo Johansen, Ida Katharina Bru, Susanne Kjellhov og Tone Christensen eig dei resterande 40 prosentane, med 10 prosent kvar.
Sponsa innlegg
Ferske blogginnlegg viser at Jørgensen har hatt kommersielle samarbeid med både Gina Tricot, Nutrilashes, Skappel, Love Beauty and Planet, Filippa K og ei rekkje andre.
På bloggen hennar skriv ho «ærlig og upyntet» om livet sitt, står det på nettsida hennar. Jørgensen er frå Nedre Eiker i Buskerud, men har dei siste åra budd i Oslo, kor ho bloggar om eigne tekstar, tankar, og om mote, reiseliv og mat.
På nettsidene til Kontent vert ho beskriven som «edgy og samfunnsengasjert og med ben i nesa». Vidare står det at ho er elska av annonsørar, og at ho opplevde «ekstrem vekst» i 2017.
Kjellhov forklarar veksten slik:
– Ho held fram å voksa fordi ho produserer engasjerande innhald som verkeleg treff i målgruppa. Det vert merka at Anniken har høg etterspurnad i marknaden, så det handlar om å velje riktige samarbeidspartnarar.
Jørgensen publiserte måndag fleire sponsa innlegg på Instagram, i samarbeid med mellom andre dei internasjonale kosmetikkgigantane Garnier og The Body Shop.
Bloggaren har 273.000 følgjarar på Instagram og kom ifølgje nettstaden 730.no på 11.-plass blant dei norske brukarane med flest likes på Instagram i løpet av 2018.
«Bloggerne» på TV 2
Ho har òg 35.000 abonnentar på YouTube, kor ho sporadisk lastar opp videoar om mat, sminke og anna kvardagsleg tematikk.
Annijor har òg vore med på dei fire siste sesongane av TV 2-serien «Bloggerne».
Bloggaren skulle vere med på innspelinga av TV 2-programmet «Farmen kjendis» i sommar, men måtte melde avbod i siste liten som følgje av sjukdom.
Annijor har tidlegare vore med på Aftenposten sin nett-tv-serie «Sweatshop», som sette søkjelyset på vilkåra til tekstilarbeidarar i Kambodsja.