Analytikerne, episode 2: Ingen organisasjon får mer omtale i norske medier enn IS

PODKAST: Hva kan vi gjøre for å motvirke denne merkevarebyggingen?

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Analysebyrået og medieovervåkeren Retriever har kastet seg på podkast-bølgen, med «Analytikerne».

Ifølge Retriever skal det være en ukentlig podcast som handler om mediebildet.

- Retrievers medieanalytikere fanger stadig opp nye trender innen journalistikk og kommunikasjon, og kunde- og analysesjef Kristina Nilsen inviterer gjester til å snakke om dette, skriver byrået om podkasten.

 

Denne uka kom andre episode, og den hører du her.

Tema er en av de sakene vi hører mest om - IS

Ingen annen organisasjon får mer omtale i norske medier enn IS.

Gjennom en profesjonell og moderne mediestrategi bygger de en sterk merkevare.

Hva kan norske medier og folk flest gjøre for å motvirke dette? Dette er tema for ukens episode av podcasten Analytikerne.

Du får høre kunde- og analysesjef i Retriever, Kristina Nilsen i samtale med partner og rådgiver i PR-operatørene, Hanne Kjærnes.

 

  

Analytikerne kan du høre i

Powered by Labrador CMS