Konserndirektør i Amedia, Pål Nedregotten.

Amedia ansetter flere nye utviklere

Amedia varsler at de vil ansette  titalls utviklere, designere og prosjektledere i 2021.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Neste år skal Amedia styrke sitt utviklingsmiljø, og ansetter titalls utviklere, designere og prosjektledere, opplyser selskapet i en pressemelding.

Amedia skriver at de ønsker å kunne opprettholde sin sterke posisjon i mediemarkedet, som de mener er en forutsetning for videre vekst. 

– Vi lykkes med fart og tyngde når vi samler oss om sentrale utviklingsprosjekter. Vi kan dokumentere verdien av å satse smart og målrettet. Det er bakgrunnen til at vi nå ruster utviklingsmiljøet kraftig opp, sier konserndirektør Pål Nedregotten. 

Nedregotten mener at hemmeligheten til suksess for et medieselskap ligger i konsernets utviklingsmiljø.

– Amedias journalister, redaktører og annonseselgere benytter systemer, innsikt og plattformer for å skape og finansiere en nær og verdifull journalistikk. Lesere og abonnenter møter journalistikken i effektive og gode brukeropplevelser formet av spisskompetanse på digital utvikling, sier Nedregotten og legger til:

– Vi mener at denne journalistikken gjør norske lokalsamfunn til bedre steder å bo, leve og virke.

Powered by Labrador CMS