Seier til SMFB i Tett På: IKEA-reklame på dialekt vant Amedias reklamepris

Fikk prisen under «Gullblyanten» fredag kveld.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Reklamebyrået SMFB gikk helt til topps i 2015-utgaven av Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På».

Med annonser for IKEA mottok SMFB heder og ære for seieren under tradisjonsrike GullblyantenRadisson Blu Plaza Hotell i Oslo fredag veld.

- Dermed kan et vinnerteam på tre personer fra SMFB glede seg til å realisere premien, nemlig en tur til New York og ad: tech-konferansen i november i 2016, opplyser Amedia Marked om prisen.

SMFB kvalifiserte seg til finalen ved å gå til topps i «Tett På» i 2. kvartal 2015 med sin IKEA-kampanje. Og vant altså til slutt, i konkurranse med Naug & Venner for Audi, McCann for Ruter - og SMFB selv med en kampanje for Mondelez.

Powered by Labrador CMS