Hilde-Kristin Norddal ser på seg selv som en tydelig leder.

# SALGSPRATEN

Dette mener salgsdirektøren i Amedia er god salgsledelse

– Salgsledelse for meg handler om å tilrettelegge for en god feedback-kultur. Det er kanskje den beste måten for ledere og ansatte å utvikle seg på.

Publisert Sist oppdatert

Salg24 inviterte Hilde-Kristin Norddal, til å være gjest i «Salgspraten», en måned før hun overtok rollen som konserndirektør i salg- og markedsavdelingen i Amedia, 1. september.

– Hvis du skal ta salget til nye høyder, som absolutt vil være min ambisjon i Amedia, handler det om å sette tydelige mål – men samtidig ha en kreativitet i prosessene som selgerne kan styre mye selv, sier hun.

Norddal har ti års erfaring fra mediebransjen, hvor hun har hatt ulike roller og lederoppgaver innen Aftenposten og Schibsted Norges annonse- og salgsvirksomhet.

Siden 2017 har hun vært med på laget som har snudd opp ned på betaling i Norge gjennom Vipps, hvor hun var direktør for bankdistribusjon. Nå har hun gjort comeback i mediebransjen.

Powered by Labrador CMS