MediaPuls episode 61: Naivt å satse på Facebook og Instant Articles?

PODKAST: Det er sterke meninger om Facebook og Instant Articles. Vi tar opp noen av dem i ukas episode. Og som vanlig mye mer!

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Mens norske mediehus krangler seg i mellom er flere utenlandske mediehus på vei til Norge. Og nye norske nettaviser ser også dagens lys. 

NTB har endelig lansert sin journalist-robot, Amedias neuromarketing-annonseundersøkelse blir avkledd, og Schibsted langer ut mot naive medier som satser på Facebook og Instant Articles

Google gjør store endringer på søk, og lanserer et nytt sosialt nettverk. Og muligens mye mer i løpet av Google I/O-konferansen sin. 

Dette, og mye mer i episode 61.

Hør på MediaPuls via 

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/264779442" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS