Amedias konsernsjef Anders Opdahl. TV 2-sjef Olav T. Sandnes, Siv Juvik Tveitnes i Schibsted Media Group og Jærradioens leder Anders Sommerfeldt Skretting deltok alle i Medietilsynets debatt om økonomi.
Amedias konsernsjef Anders Opdahl. TV 2-sjef Olav T. Sandnes, Siv Juvik Tveitnes i Schibsted Media Group og Jærradioens leder Anders Sommerfeldt Skretting deltok alle i Medietilsynets debatt om økonomi.

Medietoppene om korona-effekten på økonomien: – Vi har en stor jobb foran oss

Koronakrisens effekt på medienes økonomi sto i fokus da Medietilsynet inviterte til debatt fredag.

Publisert

Utfordringene som vil prege de norske mediehusene økonomisk i årene fremover, ble et tema da Medietilsynet inviterte til digital paneldebatt fredag formiddag. 

Debattens bakteppe var Medietilsynets ferske rapport, som viser hvordan koronapandemien har preget norske mediers økonomi fra april til august i år.

Blant annet viste rapporten viste at to av ti annonsekroner har forsvunnet i perioden, sammenlignet med tall 2019.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS