Det måltidet er nå inntatt og fortært, ifølge Dagbladet - for Børsen er større enn DN.no på nett, opplyser avisen.
- Vi har jobbet ekstremt målrettet med å spise innpå konkurrentene, og det er derfor selvsagt helt fantastisk å kunne melde at vi i noen uker nå har ligget stabilt godt over DN.no på unike brukere, sier utviklingsredaktør Martine Lunder Brenne.
– Det er stor interesse for næringslivsjournalistikk i Norge. Men det er også mange redaksjoner som konkurrerer. I utgangspunktet er ikke Dagbladet den vi frykter mest i konkurransen om å få betalende abonnenter, sa Djuve til Medier24.
Lunder Brenne forteller at DN fortsatt er foran i snitt på sidevisninger, men at Børsen har planer om å gå forbi også der.
Hun mener Børsen har tatt for seg når det gjelder finansjournalistikken.
- Ved siden av fokuset på vekst, har Børsen også markert seg med dagsordensettende journalistikk – som da vi var første ute med nyheten om bråket i herreklubben Det Norske Selskab og ikke minst avsløringene om flyttebaronen som plukker opp hjemløse på gaten og får dem til å jobbe for 80 kroner i timen, sier Lunder Brenne.
Og legger til:
– Vi lovte «finans til folket», og det leverer vi på stort sett hver eneste dag.