Aleksander Gjøstein til TIBE Drammen.
Finn Erik Johannessen/TIBE Drammen
Drammen-byrå henter performancesjef fra MediaCom: Aleksander Gjøstein til TIBE Drammen
31-åringen går fra mediebyrå i hovedstaden til digitalbyrå i Drammen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Det digitale kommunikasjonsbyrået TIBE Drammen melder om en stor omstilling, fornøyde kunder og mer å gjøre. Og nå nok en spennende signering:
Aleksander Gjøstein (31) kommer fra stillingen som Head of Programmatic i mediebyrået MediaCom, og skal lede TIBE Drammens forsterkede satsing på performance og synlighet.
- Hans tunge erfaring fra et av hovedstadens største mediebyråer bidrar til å løfte TIBEs totale digitale slagkraft og vil hjelpe våre kunder med å kommunisere enda smartere og mer effektivt i alle kanaler, heter det i en melding fra drammensbyrået.
- Det er en spennende retning TIBE nå tar, med forsterket fokus på strategi, innhold og spredning gjennom programmatiske kjøp, sosiale medier og søk, sier Aleksander Gjøstein.
- Samspillet mellom innsikt, teknologi og kreativitet blir stadig viktigere, og denne utviklingen tar TIBE på alvor, med sterke fagmiljøer som jobber tett sammen for å løfte kundene våre ytterligere.
Gjøstein har tidligere jobbet som søkerådgiver og performancerådgiver, blant annet i teknologiselskapet Alstom Power og i Deloitte.
Han har en Master of Marketing fra Leeds Metropolitan University.