MediaPuls: Vi har snakket med norske Dappd - som vil revolusjonere nettreklamen

PODKAST: Alain Fassotte vil gjøre reklamen relevant igjen. Men hvordan?

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Kun 0,18% av reklamen vi eksponeres for oppleves relevant, ifølge amerikanske undersøkelser.

Da er det ikke rart vi hater reklame. Det har Alain Fassotte i Dappd tenkt å gjøre noe med.

Vi hater reklame! Først og fremst fordi vi opplever reklamen som forstyrrende og irriterende. Mest av alt fordi mesteparten av reklamen vi blir eksponert for, ikke oppleves relevant.

Kun 0,18% av reklamen oppleves relevant faktisk, skal vi tro Dappd-gründeren Alain Fassotte. Han er gjest i denne episoden av MediaPuls.

Visjonen til Dappd er intet mindre å endre verdens reklamemarked, og skape verdi i hver eneste annonsekrone.

Hvordan skal Dappd få det til, spør du kanskje, og hva er det Dappd egentlig betyr? Svarene på disse spørsmålene, og enda flere får du svar på i løpet av denne episoden.

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/245108533" params="color=ff5500" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker fra ukens episode:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS