Kun 0,18% av reklamen vi eksponeres for oppleves relevant, ifølge amerikanske undersøkelser.
Da er det ikke rart vi hater reklame. Det har Alain Fassotte i Dappd tenkt å gjøre noe med.
Vi hater reklame!Først og fremst fordi vi opplever reklamen som forstyrrende og irriterende. Mest av alt fordi mesteparten av reklamen vi blir eksponert for, ikke oppleves relevant.
Kun 0,18% av reklamen oppleves relevant faktisk, skal vi tro Dappd-gründeren Alain Fassotte. Han er gjest i denne episoden av MediaPuls.
Visjonen til Dappd er intet mindre å endre verdens reklamemarked, og skape verdi i hver eneste annonsekrone.
Hvordan skal Dappd få det til, spør du kanskje, og hva er det Dappd egentlig betyr? Svarene på disse spørsmålene, og enda flere får du svar på i løpet av denne episoden.
Hør MediaPuls på iTunes, eller spill den av via SoundCloudunder: