En sak om kostnadene knyttet til konsulentbruk i staten ble ikke helt riktig i Aftenposten, viste en faktasjekk fra Faktisk.no. Nå er saken rettet opp i.
En sak om kostnadene knyttet til konsulentbruk i staten ble ikke helt riktig i Aftenposten, viste en faktasjekk fra Faktisk.no. Nå er saken rettet opp i.

Faktisk.no avslørte faktafeil i Aftenposten-sak. Nå har avisen tatt grep

– Dersom vi oppdager ting vi burde gjort annerledes, vil vi selvsagt gjøre leserne oppmerksom på det, sier nyhetsleder Lars Inge Staveland.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS