Stabssjef i Aftenposten, Morten Andersen. Til høyre er Aftenposten-logoen utenfor Schibsted-bygget i Akersgata 55.
Stabssjef i Aftenposten, Morten Andersen. Til høyre er Aftenposten-logoen utenfor Schibsted-bygget i Akersgata 55.

Endrer beskrivelsen av Aftenposten Event: – Kunne misforstås

– Her er det åpenbart andre utgangspunkt enn det journalistiske. En skaper begivenhetene selv, mener etikknestor Gunnar Bodahl-Johansen.

Publisert

«Med Aftenpostens redaksjonelle kraft og gode produksjoner på våre eventer, skaper vi oppmerksomhet rundt temaene vi ønsker å løfte i samarbeid med våre sponsorer.»

Slik lød Aftenpostens beskrivelse av avisens Event-satsing på deres nettsider før de endret forrige uke.

 

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS