Aller Media kaprer ny moteblogger: Storm Pedersen blir «The Daily Influencer»

Stylist og moteredaktør Storm Pedersen går til AdLINK Media, og etablerer seg med ny merkevare.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

- Storm Pedersen har i en årrekke vært en av motebransjens mest markante og innflytelsesrike personer. Nå inngår han bloggsamarbeid med Aller Media og AdLINK Media.

Det skriver Aller / AdLINK i en pressemelding tirsdag formiddag.

Storm Pedersen har tidligere blogget under eget navn på Blogg.no under Nettavisen, men tar nå med seg bloggen til nytt navn sammen med AdLINK.

Lanserer bloggen «The Daily Influencer»

Denne uken blir han «The Daily Influencer», og satser enda sterkere på bloggvirksomheten:

– Visjonen min bak The Daily Influencer, eller TDI som blir kortversjonen, er å ta jobben som stylist og makeupartist videre til et nytt nivå i mitt eget liv, sier Storm Pedersen i meldingen. 

- Samt å dele min kunnskap og pasjon for mote, interiør, reise og skjønnhet med alle – menn og kvinner. TDI vil være en ærlig stemme på det som skjer rundt oss, samtidig ønsker jeg å stimulere til nytenking.

Pedersen har 13 års erfaring som stylist, har vært moteredaktør for Nick og Mann, gjort jobber for flere internasjonale klesmerker og deltatt i en rekke TV-programmer.

Ifølge Aller har Pedersen de senere år fått oppmerksomhet i store, internasjonale magasiner som Vogue, WWD, W Magazine, Hypebeast, ELLE, The New York Times, Glamour og L'Officiel.

Powered by Labrador CMS