– Kanskje vi skulle brukt mindre kropp og mer varme i markedsføringen. Mindre pupp og mer humor?, skriver kommunikasjonsdirektør i Warner Bros. Discovery, Hanne McBride, om programmets nominasjon til Gullbarbie. TV-programmet er én av tre nominerte. Bildet viser deltagerne fra Ex on The Beach Norge, sesong 6.

Discovery om å bli nominert til Gullbarbie: – Kanskje vi skulle brukt mindre kropp og mer varme i markedsføringen

Press - Redd Barna Ungdom mener Ex on the beach er en klar kandidat til å vinne versting-pris. Discovery mener kritikerene ofte ikke har sett programmene.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS